„Jak wyznaczać granicę
nauczyciel – dziecko, czyli o dyscyplinie w klasie”

Czy jest jakiś „magiczny sposób” aby nie dać uczniom wejść sobie na głowę? To pytanie usłyszałem od jednego z nauczycieli, który zgłosił się do mnie po poradę. Marek borykał się z problemem braku dyscypliny wśród chłopców ze starszych klas, którzy na tyle skutecznie utrudniali mu prowadzenie lekcji, że nie był w stanie zrealizować przygotowanego materiału. Wiedząc, że utrzymanie kontroli nad grupą to nie czary tylko świadome i celowe działania postanowiłem przyjrzeć się stosowanym przez niego oddziaływaniom. Otóż okazało się, że uczniowie Marka, którzy lubili sprawdzać granice szybko zorientowali się, że są one ruchome….

Wyznaczanie granic jest jednym ze składowych umożliwiających utrzymanie dyscypliny w grupie, czy klasie. Podczas tego wykładu dowiesz się:

  • Jak dzieci przetwarzają informację?
  • Dlaczego warto ustanawiać granicę? 
  • Jakie są pułapki przyzwalania i zabraniania?
  • Jak środowisko domowe wpływa na przekraczanie granic przez dzieci? 

 

Zapraszamy!

Prowadzący

Poznaj inne moje produkty cyfrowe!

Newsletter?

Zostaw nam swój email, a poinformujemy Cię o wszystkich nowościach , czasem wyślemy jakąś ciekawostkę 😉